محسن سمیع زاده، سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و مدیر فنی تیم ملی شنا، درباره چالش‌هایی که این ۲ رشته به دلیل شیوع کرونا با آن مواجه هستند توضیحاتی را بیان کرد.

محسن سمیع زاده، سرپرست دبیری فدراسیون شطرنج و مدیر فنی تیم ملی شنا در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من به عنوان نماینده ۲ جامعه مربیان شنا و شطرنج از ستاد مقابله با کرونا در ورزش درخواست کردم، همان طور که در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، جامعه ورزش با پزشکان همکاری و تمام فضا‌های ورزشی را تعطیل کرد؛ در حال حاضر نیز به ما مجوز بدهند تا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کم کم درب ورزشگاه ها را با ظرفیت کم باز کنیم.

سمیع زاده ادامه داد: امیدوارم در مهر ماه شاهد بازگشایی استخر‌های سرپوشیده باشیم. بیش از صد هزار مربی و ناجی غریق در امرار معاش خود دچار مشکل شده اند. به مربیان و ناجیان غریق این نوید را می‌دهم که اندکی صبر کنند سحر نزدیک است.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: به عنوان یک خدمتگذار از همه افراد جامعه درخواست می‌کنم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند. این موضوع وظیفه انسانی همه افراد است. خارج از شعار، جلسات ستاد مقابله با کرونا جلسات خوب، راهبردی و عملیاتی هستند.

مدیرفنی تیم ملی شنا گفت: متاسفانه تا به حال هیچ حمایتی از مربیان شنا و ناجیان غریق صورت نگرفته است.

سمیع زاده درباره برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج بیان کرد: پروسه و فرآیند انتخابات فدراسیون شطرنج کاملا انجام شده است. با توجه به اینکه امکان برگزاری مجامع بالای ۱۰ نفر وجود ندارد، این انتخابات کمی مسکوت مانده است. فکر می‌کنم در مهر ماه این اتفاق رخ دهد. البته هنوز از وزارت ورزش ابلاغی به من نشده است. برگزاری مجمع مستلزم این است که تمامی عزیزان به تهران تشریف بیاورند.

دبیر فدراسیون شطرنج در پایان گفت: به هیچ عنوان امکان برگزاری مجمع به شکل آنلاین وجود ندارد؛ چرا که قانون گذار چنین امکانی را در خصوص مجامع انتخاباتی پیش بینی نکرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار