معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ریگان گفت: شهرستان ریگان از لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شعبان بلوریان، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ریگان  در مراسمی که به منظور تجلیل از کارشناسان کووید ۱۹ با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شرق استان کرمان برگزار شد، با اشاره به اینکه کارشناسان کووید ۱۹ در شهرستان ریگان طی بازرسی ها و نظارت جدی، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته اند، گفت: شهرستان ریگان از لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی رتبه برتر کشوری را کسب کرد. 

او  افزود: نظارت‌های مستمر و اطلاع رسانی‌های به موقع کارشناسان باعث شده تا مردم شهرستان، دستورالعمل‌های بهداشتی را در رابطه با این ویروس جدی بگیرند.

بلوریان بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس، کارشناسان کووید ۱۹ از مدارس شهرستان به صورت مستمر بازدید و نکات بهداشتی را ارائه می کنند. 

او افزود: کارشناسان کووید ۱۹  متشکل از شبکه و مرکز بهداشت، امور اجتماعی فرمانداری و بازرسی هستند و به صورت شبانه روزی از تمامی اماکن‌ها و مراکز‌ها بازدید به عمل می آورند.

 معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ریگان به ارتقای کیفیت آب شهرستان ریگان اشاره و بیان کرد: با تخصیص ۵۰ میلیارد ریال و خریداری دستگا‌های مربوطه، ارتقای کیفت آب شهرستان ریگان انجام شد. 

او افزود: کارشناسان شبکه و مرکز بهداشت و فرمانداری از روستاهای شهرستان به صورت مداوم بازدید‌هایی را به عمل می آورند و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می کنند.

بلوریان گفت: با توجه به صعب العبور بودن تعدادی از روستا‌های شهرستان، تیمی متشکل از بهورزان و کارشناسان شبکه بهداشت، فرمانداری و بخشداری‌ها به این مناطق اعزام و نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را به اهالی این مناطق نیز آموزش می دهند. 

بلوریان ضمن قدردانی از مردم شهرستان ریگان که با کارشناسان کووید ۱۹ همکاری تنگاتنگ و مستمری دارند، از آن ها خواست:  تا از بین رفتن ویروس کرونا این همکاری‌ها  را تداوم دهند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار