معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای متقاضیان طرح ملی مسکن که تاکنون پیامک دریافت نکرده اند مهلت قانونی تعیین می شود.

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که تاکنون پیامک تایید مدارک و پرداخت آورده دریافت نکرده‌اند، مهلت قانونی تعیین خواهد شد گفت: ممکن است به برخی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، پیامک تایید مدارک و پرداخت آورده ارسال نشده باشد که برای این دست از متقاضیان مهلت واریز در نظر گرفته خواهد شد.

حذف متقاضیانی که آورده اولیه خود را پرداخت نکرده‌اند

او ادامه داد: در روزهای ابتدای ماه مهر اطلاعیه‌ای توسط وزارت راه و شهرسازی در این خصوص منتشر می‌شود تا نگرانی متقاضیانی که تاکنون پیامک به آنها ارسال نشده است، برطرف شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون آورده خود را پرداخت نکرده‌اند، حذف شده و متقاضیان دیگر جایگزین آنان خواهند شد.


بیشتر بخوانید


به گفته این مقام مسئول هشدارهایی که چند روز پیش در رابطه با پرداخت آورده ارائه شده، توانست موثر باشد و میزان پرداخت ها و واریزی ها برای طرح های اقدام ملی مسکن قابل توجه بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: متقاضیان باید در مرحله اول ۴۰ میلیون تومان پرداخت کنند و افرادی که این مبلغ را تاکنون واریز نکرده‌اند، از فهرست متقاضیان حذف می‌شوند.

محمود زاده همچنین به وام ودیعه مسکن هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرعت انجام اقدامات در رابطه با تسهیلات ودیعه مسکن افزایش یافته و همکاری بانک‌ها در این زمینه موثر بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تاکنون ۲۰ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن  را دریافت کرده اند و با توجه به اتصال و هماهنگی بانک‌ها به سامانه‌ سرعت پرداخت تسهیلات بیشتر شده است.

تمدید مهلت پرداخت وام ودیعه مسکن تا دی ماه

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان دی ماه تمدید شده است افزود: تمدید این مهلت باعث می شود سرعت پرداخت تسهیلات افزایش یابد و تمامی متقاضیان تایید شده می‌توانند در این مدت تسهیلات خود را دریافت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به هیچ عنوان تسهیلات به متقاضیانی که صاحب ملک بوده و یا فرم جیم آنها قرمز بوده پرداخت نمی‌شود، گفت: در صورتی که متقاضی غیر قانونی توانسته تسهیلات دریافت کند بلافاصله شناسایی شده و مشمول جرائم بانکی خواهد شد.

محمود زاده تصریح کرد: تسهیلات این افراد با نرخ های ۱۸ و یا بیشتر محاسبه می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تسهیلات ودیعه مسکن مشمول کسانی است که فرم جیم آنها قرمز نبوده و تاریخ قراردادشان از ابتدای امسال بوده است که البته ممکن است در این زمینه اشتباهاتی هم رخ دهد که ما بلافاصله این موارد را شناسایی می کنیم و این متقاضیان از فهرست دریافت تسهیلات حذف خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۳:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
جواب استعلام های مرحله سوم که پیامکی ثبت نام کردن چرا نمیاد چند ماهه مدارک مونم رو بار گزاری کردیم ولی وضعیتمون همچنان در انتظار تایید استعلامه کی واسمون پیامک تایید مدارک میاد که افتتاح حساب بشه خواهشا مرحله پیامکی رو بهش رسیدگی کنید هنوز پیامک دوم نگرفتیم همچنان منتظریم ولی معلوم نیست تکلیفمون چیه
Iran (Islamic Republic of)
شجاعی .عدل. بهبهان. آموزش پرورش. .بازنشسته
۲۰:۵۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
حقیر چندبار ازطریق آموزش وپرورش قصد ثبت نام داشتم متاسفانه اجازه نمیداد . بامردم ایران ثبت نام کردم و مدارک رابارگذاری کردم ..از آنروز تا حالا هرچه وارد میشوم ..درمستطیل سبزرنگ بالای مشخصاتم نوشته ...درانتظار تایید استعلام ....حال انتظار هست بررسی شود اگر حقی دارم مثل مردم رفتاربشود ضمن اینکه تاکنون هیچ هیچ وام ،خونه یا تسهیلات هم از هیچ کسی یادولت نگرفتم ..
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۲۰:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
من مسکن ندارم ولی این دولت حرف راست هم نمیزند رفتم ثبت نام مدام در مرحله آخر میپرید بیرون...
Iran (Islamic Republic of)
حسن غضنفری ابراهیم زاده
۱۹:۲۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
با سلام افرادی که مثل بنده واجد ‌شرایط وام ودیعه مسکن هستم ولی ضامن نتونستم پیدا کنم تکلیفم چیه خانه از خودم ندارم مستاجر هستم و در طرح ملی مسکن هم ثبت نام کردم واجد شرایط هم هستم ولی چهل ملیون تومن ندارم که پرداخت کنم در حال حاضر هم حدود ۶۲ سال سن دارم باید چه کنم برم تو خیابون زندگی کنم آقای مسئول آیا شما هم چنین مشکلی دارین به والله قسم ندارین و درد ما را نمیفهمین که در این کشور ثروتمند چه بدبختی داریم میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
مردمو سرکار گذاشتن ماهم ثبت نام کردیم نه پیامی نه چیزی هر وقتم رفتیم میگن در حال برسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
صاحب خونه ها همکاری نمیکنن که قرارداد رسمی بنویسن و بیان بانک چک بگیرن.......
Germany
حیدری
۰۵:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
والاه من خونه ندارم مستاجرم هستم ولی ۱۵تومان بدرد من چی میخوره اونم ماهی ۱۶۰پرداخت کنم اخرم کل پولو پس بدم بانک بعدشم بخاطر یکه نه ضامن داریم نه چک هیچ وقت نتونستم وامی دریافت کنم وقتی اجاره خونه ایی شده ۳۰میلیون ماهی یه تومان حالا ۱۵تومان بدرد چی میخوره تورو خدا خودتون قضاون کنین
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۱:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام
برای بنده 3روزه پیامک افتتاح حساب اومده و گفتند که ظرف 15 روز واریز وجه کنید، بنده برای وام اقدام کردم و این هفته وجه تامین میشه، تکلیفون چیه، لطفا پیگیری کنید
متن پیامک ارسالی:
بانک مسکن
جناب آقاي...
شماره حساب... با شماره کارت... و شماره شباي
...
نزد شعبه مركزي قم براي شما در ارتباط با طرح اقدام ملي مسکن افتتاح گرديد
خواهشمند است ظرف مدت 15 روز (از تاريخ ارسال پيامک) نسبت به واريز غيرحضوري مبلغ اوليه اعلامي از سوي ادارات کل راه و شهرسازي، به حساب مذکور اقدام نماييد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام ،اون بدبختهایی ک مثل ما ۲۵ سال هستش مستأجرن وکد ملی متقاضیشون تو کافی نت اشتباه شده،چه خاکی بریزن تو قبرشون؟؟؟؟؟؟با ی خانواده ی ۵نفری؟؟؟؟خدا رو خوش میاد؟این سایت لعنتی رو باز کنید تا همه ثبت نام کنن،بعد شما که بهتر از ما می دونید،اونایی که شرایطشو ندارن حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۷:۲۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
زحمت کشیدین...واقعا خسته نباشین...تکلیف اونایی که قبل 99اجاره نامه دارن چی میشه...
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۵:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
قرارداد ما اسفند 98 بود متاسفانه قبول نکردند. سه بار عروسیمونو کنسل کردیم بخاطر کرونا تازه یک ماهه رفتیم خونه اجاره ای - مالک هم خونه رو فروخته به یک نفر دیکه چند ماه دیگه باید پاشیم
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۴:۰۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ملت دیگه پولی ندارن تا به شماها بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام چرا مهلت بارگذاری مدارک زود تمام شد لطفا فرصت بارگذاری مدارک را تمدید کنید
آخرین اخبار