نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره شروع سوپر لیگ این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت سوپر لیگ بسکتبال بانوان اظهار داشت: ما برای قطعی شدن تعداد تیم‌هایی که برای حضور در سوپر لیگ اعلام آمادگی می‌کنند فرصتی را در نظر گرفته ایم. هفته اول مهرماه آخرین مهلت برای اعلام آمادگی و حضور در سوپر لیگ بانوان است. در حال حاضر ۱۵ تیم برای این موضوع اعلام آمادگی کرده اند. البته ۳ تیم وضعیت مبهمی ندارند.

او افزود: پس از مشخص شدن تعداد تیم‌های شرکت کنند در سوپر لیگ بانوان از دهم تا ۱۵ مهرماه قرعه‌کشی مسابقات انجام خواهد شد. سوپر لیگ بانوان امسال به صورت نیمه متمرکز در تهران برگزار خواهد شد. سوپر لیگ امسال با سال‌ها دیگر فرق می‌کند و با توجه به بیماری کرونا شرایط خاص‌تر خواهد بود. برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز برای فدراسیون هم یک سری مشکلات دارد، اما برای اینکه بانوان بتوانند در سوپر لیگ شرکت کنند ما این مشکلات و سختی‌ها را به جان خریدیم.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در خصوص حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در سوپر لیگ بانوان گفت: ما برای حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در سوپر لیگ تلاش کردیم، اما این باشگاه ها برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال بانوان آماده نیستند و شاید در زمان دیگری استقلال و پرسپولیس به این لیگ اضافه شدند.

شجاعی خاطرنشان کرد: ما صحبت‌های زیادی با دو باشگاه مخصوصاً استقلال برای حضور در سوپر لیگ داشتیم، اما مشغله‌های فوتبالی دو باشگاه اجازه حضور آن‌ها در لیگ بانوان را نمی دهد. در واقع حضور این دو باشگاه در لیگ امسال منتفی است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار