مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از زمان آغاز طرح شور عاطفه‌ها تاکنون در زنجان مبلغ ۱۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جهت حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: از ابتدای اجرای طرح شور عاطفه‌ها تاکنون مبلغ ۱۶ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جهت حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان جمع آوری شده است.

او با بیان اینکه این طرح از ۲۲ شهریور ماه امسال آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد، گفت: به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت، طرح احسان و اطعام حسینی نیز تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه پارسال مردم خیر و نوع‌دوست زنجان۴ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند، افزود: برنامه ریزی شده است که امسال با توجه به شرایط کرونایی و نیاز دانش آموزان تحت حمایت به وسایل آموزش غیر حضوری از قبیل تبلت و گوشی، این کمک‌ها افزایش یابد.

او با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی به صورت فیزیکی محدود برگزارمی شود افزود:مردم خیر و نیکوکار زنجان می‌توانند از طریق درگاه‌های غیر حضوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شمارت کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ صندوق قرض الحسنه امداد ولایت جهت تهیه لوازم التحریر و سایر ملزومات آموزش غیر حضوری برای دانش آموزان نیازمند مشارکت کرده، و یا به صورت حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.