فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی اعضای باند آدم ربایی و رهایی نوجوان ۱۶ ساله ربوده شده در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی دریافت گزارش میدانی مبنی بر ربایش فردی ۱۶ ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان رودان و مخفی شدن آدم ربایان در شهرستان کهنوج استان کرمان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی موفق شدند که محل اختفای اعضای باند آدم ربایی و نگهداری گروگان را در مناطق حاشیه‌ای شهرستان کهنوج شناسایی کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: ماموران با اخذ نیابت قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب بندرعباس به شهرستان کهنوج اعزام و با همکاری پلیس کهنوج موفق شدند که مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری فرد ربوده شده را محاصره کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: دو نفر از آدم ربایان با توجه به حضور و اشرافیت تکاوران پلیس و میانجی گری ریش سفیدان محلی خود را تسلیم و نوجوان ربوده شده را نیز صحیح و سالم آزاد کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.