حضور ۱۲ بازیکن در لیست سیاه سرمربی بارسلونا

روزنامه آ اس اسپانیا طی گزارشی از حضور ۱۲ بازیکن در لیست سیاه رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آاس در گزارشی با بررسی دیدار‌های دوستانه بارسلونا به بازیکنان مازاد و کلیدی رونالد کومان سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا اشاره کرد.

این روزنامه نوشت، سه بازی دوستانه پیش فصل نقشه راه رونالد کومان برای ماه‌های آینده را ترسیم کرده است. در مجموع ۹ بازیکن در ترکیب تیم ۳۲ نفره بارسلونا وجود دارند که هنوز یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده اند و مربی هلندی از آن‌ها خواسته باشگاه را ترک کنند.

کسانی که کومان به آن‌ها اشاره کرده است آرتورو ویدال، لوئیس سوارز، ماتئوس فرناندس، ساموئل امتیتی، خوان میراندا، اوریول بوسکتس، رافینیا آلکانتارا، موسی واگوئه و ژان کلر تودیبو هستند.

علاوه بر این، بعد از بازی جام خوان گامپر برابر الچه، متوجه شدیم که سه بازیکن دیگر نیز وجود دارند که مربی به آن‌ها پیشنهاد کرده است که به دنبال انتقال قرضی به تیم‌های دیگر باشند، زیرا آن‌ها جوان هستند و باید در باشگاهی باشند که به آن‌ها امکان پیشرفت داده شود. این سه بازیکن عبارتند از، کارلس آلنا، ریکی پویگ و پدری.

این‌ها ۱۲ بازیکنی هستند که رونالد کومان در‌های خروج را برای آن‌ها باز کرده و ممکن است نلسون سمدو هم به این لیست اضافه شوند.

در هر صورت اگر این فرآیند انجام شود رونالد کومان در نهایت ۲۰ بازیکن را در تیم اصلی حفظ خواهد کرد که در صورت نیاز به تقویت این تیم، می‌تواند ۵ نفر دیگر به آن‌ها اضافه کند.

البته بازیکنانی هم هستند که این مربی هلندی وجود آن‌ها را برای پروژه خود ضروری می‌داند.

یکی از این بازیکنان نتو دروازه بان بارسا است که به دلیل مصدومیت ترشتگن سنگربان اصلی تیم، کومان به او نیاز دارد، اما دیگر بازیکنان به خاطر خودشان مهم هستند ما درباره سرخیو روبرتو، جرارد پیکه، جوردی آلبا، فرانک دی یانگ و لیونل مسی صحبت می‌کنیم. این گروه ۶ نفره به همراه فیلیپ کوتینیو هسته اصلی تیم بارسلونا هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
گرینزمان رو جزو هسته اصلی جا انداختی
آخرین اخبار