مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اولویت اصلی این شرکت را تقویت موقعیت کشور در شبکه حمل و نقل هوائی بین المللی و افزایش درآمد ناشی از ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر عنوان کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره)،  نشست مجمع عمومی شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور  آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی و اعضای هیئت مدیره این شرکت و نمایندگان مجمع به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه  آدم‏ نژاد ضمن تقدیر از عملکرد این شرکت از زمان شیوع و همه‏ گیری بیماری کرونا اظهار داشت: علی‌‏رغم آسیب‏ پذیری بخش حمل و نقل در سال جاری، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، از همه امکانات و ظرفیت‏‌ها جهت ارائه خدمات شایسته و پاسخ‏گویی مناسب به هم‏وطنان و کاربران بخش حمل و نقل هوایی استفاده کرده است.

او از تلاش‌های مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بخش امور اقتصادی، مانند افتتاح ترمینال گالری سلام ، احداث و بهره‏ برداری از انبار گمرکی منطقه آزاد و دریافت کد اختصاصی گمرک و استقرار آن و تبادل تفاهم نامه همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز قدردانی کرد.

براساس این گزارش ، محمدمهدی کربلائی، رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم اولویت اصلی این شرکت را تقویت موقعیت کشور در شبکه حمل و نقل هوائی بین المللی، افزایش درآمد ناشی از ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر، اشتغال مولد و تبدیل‌شدن به قطب اول حمل و نقل بار منطقه و قطب دوم حمل و نقل مسافر و ایجاد منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی اعلام کرد .

در ادامه هوشنگ یاورپور ، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی نیز گزارش مقایسه ای عملکرد شرکت با اهداف کمی و پیش بینی شده سال ۹۸ را ارائه کرد و سپس گزارش حسابرسی مستقل به مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرائت شد و در نهایت، صورت های مالی سال ۹۸ مورد تأیید قرار گرفت .

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار