بسته اخبارحوادث:

دستگیری ۳۰ نفر از اراذل در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش مصمم هستند و آن‌ها را به سزای عملشان خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اکبر جاویدان در دیدار با توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مقابله با اراذل و اوباش و آن‌هایی که به قصد قدرت نمایی اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی می‌کنند موضوع مهمی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

او ادامه داد: اراذل و اوباش جزو بدترین مجرمانی هستند که با اقدام و رفتار خود امنیت روانی شهروندان را با مخاطره روبرو می‌کنند تا جایی که اقدام آن‌ها تا مدت‌ها در اذهان باقی می‌ماند و خاطره‌ای نازیبا به جا می‌گذارد.

سردار جاویدان بیان کرد: برخورد با چنین افرادی یکی از اولویت‌های کار پلیس است و همکاران ما بدون هیچ گذشتی با آن‌ها برخورد می‌کنند تا امنیت را برقرار کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برخورد‌های اخیر صورت گرفته با این افراد، گفت: شهریور امسال و تنها در شهرستان کرمانشاه ۴۵ طرح انجام گرفته که حاصل آن دستگیری ۳۰ نفر و کشف ۱۴۲ قبضه سلاح سرد از آن‌ها بوده است.

او یادآوری کرد: خوشبختانه دستگاه قضائی نیز در این مدت همکاری بسیار مناسبی با پلیس داشته و احکام لازم و متناسب با جرم این افراد را به سرعت صادر کرده است.

سردار جاویدان گفت: همین همدلی و انسجام در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است که باعث شده حساب کار دستشان آمده و به این یین و نتیجه برسند که کرمانشاه جای امنی ربایشان نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: اراذل و اوباش بدانند پلیس و دستگاه قضائی مصمم‌تر از قبل قاطعانه‌ترین برخورد‌های را با ان‌ها خواهند داشت و تا دیر نشده بهتر است دست از رفتار خود بردارند.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار از اقدامات پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش قدردانی و حمایت کامل دستگاه قضائی از برنامه‌های امنیت آفرین پلیس را اعلام کرد.


کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور

 

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر گراس در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ عنایت فلاحی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند که ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحیول مراجع قضائی شدند.

توقیف ۷۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اسلام آبادغرب


 فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، از توقیف ۷۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ محمد رضا یاری اظهار داشت: ۵۲ دستگاه از وسایل نقلیه توقیف شده خودرو و ۲۱ دستگاه نیز موتورسیکلت بوده است.

او ادامه داد: از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقائ امنیت اجتماعی، کشف ۲۲ فقره سرقت، دستگیری ۱۰ سارق و ۵ خرده فروش مواد مخدر بود.

سرهنگ یاری همچنین از کشفیات مقداری مواد مخدر در حاشیه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.


 

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

 سرهنگ حسین براری اظهار داشت: در ماموریت نخست، ماموران کلانتری ۱۱ مرکز حین گشتزنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۴۶۰ دست پوشاک و ۵ دستگاه بیت کویین قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش ان به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

سرهنگ براری بیان کرد:  یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: در ماموریتی دیگر ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی مقابل یکی از تعاونی‌ها به تعدادی بسته مشکوک برخورد کردند.

او افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۲۰ عدد پمپ آب که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.
سرهنگ براری در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.