مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: دو هزار و ۵۰۰ دانش آموز بنابی فاقد گوشی هوشمند هستند و از خیرین انتظار داریم نسبت به مساعدت لازم در این خصوص ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش بناب  عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب با ارائه گزارشی از روند بازگشایی مدارس در شهرستان بناب گفت: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی نیست ولی تعطیلی مدارس از عهده آموزش و پرورش و مسئولین شهرستان خارج بوده و ما در این خصوص تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم.

او با اشاره به پایین بودن سرانه مدارس افزود: اختصاص سرانه مدارس به صورت قطره چکانی بوده و امیدواریم نسبت به اختصاص سرانه بهداشتی مدارس اهتمام لازم به عمل آید.

او  سپس از افتتاح ۳ باب فضای آموزشی و کلنگ زنی ۷ باب مدرسه جدید با کمک خیرین و پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار طی روزهای آتی در شهرستان بناب خبر داد و گفت: امیدواریم بزودی شاهد آغاز جهاد مدرسه سازی در شهرستان بناب باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بناب در ادامه با اشاره به افزایش تعداد ۶۶۴ دانش آموز جدید به تعداد دانش آموزان شهرستان در سال تحصیلی جدید افزود: در سطح آموزش و پرورش بناب ۱۱۰ نفر کمبود نیروی خدماتی داریم.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار