پیروزی مدعیان در هفته چهارم لوشامپیونه

در هفته چهارم مسابقات لیگ فوتبال فرانسه تیم‌های استراسبورگ، متز، مون پلیه و برس به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) از ساعت ۱۷:۳۰ با ۴ بازی پیگیری شد.

استراسبورگ یک – دیژون صفر

تیم‌های فوتبال استراسبورگ و دیژون در چارچوب هفته چهارم لوشامپیونه به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل دقیقه ۸۱ "میتروویچ" به سود استراسبورگ به پایان رسید.

متز ۲ – رنس یک

متز ابتدا با گل دقیقه ۱۸ "دیانه" از حریف خود پیش افتاد، اما "دیا" از روی نقطه پنالتی گل تساوی بخش را برای رنس به ثمر رساند.

دقیقه ۸۸ بار دیگر "نیانه" برای متزی‌ها گلزنی کرد تا تیمش با نتیجه ۲ بر یک برنده این بازی باشد.

مون پلیه ۴ – آنژه یک

بازیکنان مون پلیه بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۸ "سوقونت" اولین گل این تیم را به ثمر رساند. در دقیقه ۲۶ "باهوکن" گل خورده را جبران کرد و کار را به تساوی کشاند.

بازیکنان مو پلیه پس از گل تساوی بازی بهتری را ارائه کردند و ۳ بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند. در دقایق ۴۳، ۶۰ و ۸۶ به ترتیب "لابرت"، "اندی دلورت" و "مولت" برای مون پلیه گلزنی کردند.

برس ۳ – لوریان ۲

برس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ۳۰ و ۳۲ با ۲ گل "پراود" از حریف خود پیش افتاد. دقیقه ۳۴ "هرلس" با گل به خودی نتیجه بازی را ۲ بر یک کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم برس توپ و میدان را در اختیار داشته تا این که "فرانک هونورات" در دقیقه ۶۲ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه دوم از وقت‌های اضافی "موکوندوییت" یکی از گل‌های خورده لوریان را جبران کرد تا این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود برس به پایان برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار