رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: در هفته دفاع مقدس سربازان فراری اگر خودشان را معرفی کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس سربازان فراری اگر خودشان را معرفی کنند از تخفیف‌های ویژه برخوردار می‌شوند و به هیچ وجه زندانی نخواهند شد.

وی گفترئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ادامه داد: فقط پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل می‌شود و تا زمانی که خدمت شان تمام شود از نهایت تخفیف‌های بهره مند می‌شوند و کمترین مشکلی برای آن‌ها پیش نمی‌آید.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرار از سربازی در سال‌های اخیر روند کاهشی داشته است؟ افزود: کم و بیش فرار از سربازی است اما در سال‌های اخیر کم شده است.

وی گفت: سربازان متوجه شدند که سازمان‌ها و محاکم قضایی نسبت به آن‌ها حالت رافت و رحمت دارند ضمن این که پیشگیری از وقوع جرم در میان نیرو‌های مسلح به گونه‌ای است که باعث خوشایند شدن محیط خدمت و سربازی شده و تلاش شده است افراد در محل زندگی خودشان بیشتر خدمت سربازی را بگذرانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۳:۳۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقایون نظام وظیفه سرباز فراری را بخشش بهش میدید ولی حاظر نیستید متولدین غائب ۱۳۵۵تا۱۳۶۵ را با ۴۰سال سن ازخدمت معاف کنید چرا فرقی بین کسی که لباس نظامی پوشیده و ازخدمت فرارکرده باشخصی که بدلیل مشکلات خانوادگی و اقتصادی درزمان صلح به خدمت نرفته را مثل جنایتکار باهاش برخورد میکنید و میگید درصورت دستگیری برخورد قضایی باهاشون میشه چرا حاظر نیستید این بندگان خدا را با معافیت حداقل بخاطر رضای خدا واینکه ۲۰سال محروم بودن ازخدمات دولتی اجازه بدید بافکر باز به سایر مشکلات زندگیشون برسن تراخدا این رفعت اسلامی راهم برای این بندگان این اب وخاک داشته باشید این هاهم اگر خدای نکرده جنگ بشود مطمعن باشید داوطلب به جنگ میروند ایرانی برای وطن سر وجان میدهد ممنون از باشگاه خبرنگاران بابت انعکاس نظرات خوانندگان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
ما که از سال ۹۵ تا الان فراری هستیم باشه میام خودمو معرفی میکنم .ولی امیدوارم برادران ارتشی مثل ادم با سربازا برخورد کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
متاسفانه این شیوه سربازی غیر از اتلاف وقت،عمروسرمایه جوانان مفید هیچ فایده‌ای نیست.
Iran (Islamic Republic of)
جوان ایرانی
۲۱:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
ما جوانان بیکار هستیم پول نداریم خونه بگیریم چرا به اینها رسیدگی نمیشه مشکل فقط سربازی هست آیا؟ جوان به جای سربازی ۲ ساله میره کارگری میکنه برای خانوادش کارگری بهتره تا سربازی .
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۲۱:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
من حدود 8سال و 9 ماه پیش خدمتم که تموم شد فرار کردم
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۳:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جیر جیر خودت میدوی چی گفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
۱ مهر اعزامم . انتظامی همدان آموزش داریم .. ولی از ما که گذشت ، بعد ما خواهشا هم مدت خدمت رو بررسی کنید هم تسهیلات بدید به سربازا . ۲۱ ماه واقعا زیاده . الان جنگ اقتصاده نه جنگ مسلحانه . ۲۱ ماه واقعا زیاده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
مدیر محترم لطفا پیگیری کنید که چرا اضافه دفترچه ای سربازان متاهل بخشیده نمیشود....با تشکر
آخرین اخبار