کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که دیدار تیم‌های الهلال عربستان سعودی و شهرخودرو‌ی ایران طبق برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آنکه به دلیل ابتلای چند بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان به ویروس کرونا، تردید‌هایی درباره برگزاری دیدار این تیم و شهر خودرو در لیگ قهرمانان مطرح شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای رسماً اعلام کرد که این بازی طبق برنامه در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا "AFC" تایید کرده است که مسابقات امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) طبق برنامه در دوحه قطر برگزار خواهد شد.

پس از به روز رسانی شرایط پزشکی بازیکنان، داتو گورچاران سینگ، نایب رئیس کمیته پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت، دلیلی وجود ندارد که مسابقه گروه B بین تیم‌های الهلال عربستان سعودی و شهرخودرو ایران طبق برنامه برگزار نشود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان به همکاری خود با تیم پزشکی مستقل خود در دوحه و وزارت بهداشت قطر ادامه می‌دهد تا امن‌ترین شرایط و بهترین مراقبت‌های ممکن برای تیم ها، مربیان و تیم‌های تدارکات آن‌ها و همه ذی نفعان‌ AFC را فراهم سازد.

کسانی که نتیجه آزمایش کووید ۱۹ آن‌ها مثبت شده است در حال دریافت بهترین حمایت‌های پزشکی هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار