شماری از معترضان در دوسلدروف آلمان در اعتراض به محدودیت‌های کرونایی دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری با پخش تصاویری زنده، از تجمع شماری از معترضان آلمانی در شهر دوسلدروف در اعتراض به محدودیت‌های ناشی از کرونا خبر داد.

این خبرگزاری نوشت: تصاویری زنده از دوسلدروف در روز یکشنبه (امروز) و در حالی که شماری از افراد برای شرکت در یک تجمع علیه اقدامات محدود کننده ناشی از کرونا دست به تجمع زده اند. این خبرگزاری همچنین از احتمال برگزاری شماری از راهپیمایی‌ها در مخالفت با این تجمع معترضان خبر داد و نوشت: این تجمع از سوی یک گروه شکاک به مسأله کرونا به نام «Querdenken» ساماندهی و برنامه ریزی شده است.

گفتنی است در ماه مارس، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از شماری از اقدامات محدود کنده برای مقابله با شیوع همه گیری کرونا خبر داده بود؛ اگر چه این اقدامات به تدریج در سرتاسر این کشور کمتر شده بودند.

طبق آمار‌های اعلام شده، تا کنون بیش از ۲۷۲ هزار نفر در آلمان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

آمریکا با دارا بودن نزدیک به ۷ میلیون مبتلا به کرونا، رتبه نخست موارد ابتلا را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است. تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

همچنین هند با دارا بودن بیش از ۵ میلیون و ۴۰۵ هزار و برزیل با دارا بودن بیش از ۴ میلیون و ۵۲۸ هزار نفر، رتبه‌های دوم و سوم بیشترین موارد ابتلا را در جهان دارا هستند.

همچنین تا کنون بیش از ۳۱ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۹۶۲ هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار