مشهد میزبان برپایی سومین کنگره بین‌المللی پرستاری راهبرد‌های پیشگیری برای عفونت‌های مرتبط با مراقبت از بیمار با محوریت ویروس کرونا در قالب ارتباط ویدیوکنفرنسی با همکاری سازمان بهداشت جهانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد امیررضا صالح مقدم دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی پرستاری گفت: سومین کنگره بین‌المللی پرستاری راهبرد‌های پیشگیری برای عفونت‌های مرتبط با مراقبت از بیمار با محوریت ویروس کرونا، روز‌های ۲۷ تا ۲۹ آبان  با حضور متخصصان برجسته داخلی و خارجی این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا می‌شود.

او افزود: برپایی این کنگره به صورت مجازی در قالب ارتباط ویدیویی از راه‌دور است که با همکاری مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاهی ژنو کشور سوییس به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی پرستاری ادامه داد: در این کنگره سعی بر این است تازه‌ترین اطلاعات در زمینه بیماری کرونا، راه‌های پیشگیری و درمان آن و نیز سایر موارد مهم کنترل عفونت و مقاومت به آنتی بیوتیک‌ها در قالب ۴۵ میزگرد، وبینار و سخنرانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

صالح مقدم بیان کرد: تفکیک برنامه آموزش مداوم پرستاری از پزشکی، تفاوت اساسی این کنگره با دوره‌های پیشین است و در این کنگره با محور کرونا تازه‌ترین اطلاعات در این زمینه با حضور استادان داخل و خارج کشور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار