سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای کپسول گاز مایع در خرمشهر ۴۰ تن به سهمیه گاز مایع این شهرستان اضافه شد.

افزودن ۴۰ تن به سهمیه گاز مایع در خرمشهربه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نعیم مقدم سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر روز یکشنبه میزان توزیع روزانه کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۲هزار و ۲۵۰ کپسول عنوان کرد و گفت: در ابتدا سهمیه گاز مایع خرمشهر ۶۰ تن در روز بود که با پیگیری انجام شده این سهمیه به ۱۰۰ تن در روز رسید.

او با بیان اینکه نظارت بر توزیع کپسول گاز مایع در جایگاه‌های سبدی خرمشهر به طور مستمر انجام می‌شود ادامه داد: به منظور جلوگیری از تخلف و توزیع عادلانه بین مردم نظارت جدی بر روند کار جایگاه های گاز مایع از سوی نیروهای اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در حال انجام است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر تعداد جایگاه توزیع کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۱۰ واحد بیان کرد و گفت: عرضه‌کنندگان گاز مایع موظف اند نسبت به عرضه گاز به شهروندان اقدام کنند، ضمن آنکه هیچ جایگاهی اجازه افزایش قیمت مصوب شده کپسول گاز مایع را ندارد.

مقدم علت تشکیل صف طولانی برای تهیه گاز مایع در شهرستان خرمشهر را استفاده خودروهای گازسوز بیان کرد و گفت: متاسفانه برخی از خودروهای شهرهای دیگر استان به دلیل افزایش قیمت در شهر خود از خرمشهر کپسول گاز تهیه می‌کنند.

او در ادامه گفت: به منظور رفع مشکل توزیع گاز مایع ، متقاضیان باید در سامانه درخواست فرآورده نفتی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.