استاندار بوشهر گفت:با کار‌هایی که در سال‌های اخیر به ویژه در دو سال گذشته صورت گرفته است،انتظار داریم تا پایان دولت، ۵۰ درصد از آب مورد نیاز استان در درون استان تامین شود.

تلاش برای تامین ۵۰ درصد آب مورد نیاز بوشهر از منابع درون استانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح سه طرح آبرسانی در استان در قالب پویش هرهفته الف_ب_ایران  بیان کرد: با توجه به اجرای طرح‌های عظیم آبرسانی، وزارت نیرو در این استان، کارنامه پرافتخاری دارد که موجب امیدواری شده است.

او با قدردانی از تلاش وزارت نیرو برای برطرف کردن مشکل آبرسانی استان ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید و با بهره بهره برداری از طرح‌های در دست اجرا اتفاق‌های مهمیدر بخش آبرسانی رخ دهد.

استاندار بوشهر ادامه داد: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر نزدیک به ۱۰ درصد منابع آبی، متعلق به استان و ۹۰ درصد مربوط به استان‌های همجوار است اما با کار‌هایی که در دولت تدبیر و امید انجام گرفته به ویژه در دو سال گذشته، انتظار داریم تا پایان دولت ۵۰ درصد از آب مورد نیاز استان در درون استان تامین شود.


بیشتر بخوانید


گراوند بوشهر را تنها مرکز استانی عنوان کرد که با جیره بندی آب رو به رو بوده است و عنوان کرد: مردم استان بوشهر در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند، اما در سال های گذشته از نظر تامین آب در مضیقه بودند.

او با اشاره به اینکه سه سد در سال گذشته در استان بوشهر بهره برداری شده است، گفت: سه سد دیگر نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد و سد دالکی نیز آب‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.