مردی در آمریکا جمجمه متصدی پمپ بنزین را به دلیل آنکه از او خواسته بود به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فاصله اجتماعی را رعایت کند، شکست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، یک مرد اهل نیویورک آمریکا پس از آنکه متصدی پمپ بنزین از او خواست به دلیل شیوع بیماری کرونا فاصله اجتماعی را حفظ کند و حدود دو متری دورتر بایستد، به او حمله‌ور شد و جمجمه‌اش را شکست.

پلیس آمریکا روز گذشته خبر بازداشت این ضارب را منتشر کرد و گفت قربانی مردی ۶۷ ساله بوده که در ایستگاه پمپ بنزین «فریپورت» کار می‌کرده است. «هیرام وگا» به هنگام دادن اسکناس ده دلاری مورد انتقاد این متصدی قرار گرفت که فاصله دو متری را حفظ نمی‌کند. به همین دلیل وگا به سوی متصدی حمله‌ور شد و چندین ضربه مهلک به او وارد کرد.

به گفته پلیس، وگا از یک میله فلزی برای ضربه زدن به سر، دنده‌ها و پای قربانی استفاده کرده و قربانی با شکستگی جمجمه و کوفتگی در بیمارستان بستری شده است. پس از این حادثه ضارب از محل حادثه گریخته بود که روز جمعه پلیس او را بازداشت کرد و به سه فقره حمله درجه یک و دو متهم شد.

در حال حاضر آمریکا در میان تمامی کشور‌های جهان بالاترین آمار ابتلا و قربانی کرونا را دارا است. بر اساس آمار‌های رسمی اعلام شده، تاکنون در این کشور ۶,۹۶۷,۴۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۲۰۳۸۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
اونوقت اينا ميگن ما رهبر دنياييم
آخرین اخبار