سارق ۳۰ دستگاه خودروی پراید در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو و همچنین لوازم و قطعات داخل آن در سطح شهرستان نیشابور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در برسی‌های اولیه و میدانی پلیس مشخص شد، تمامی سرقت‌ها مربوط به خودرو‌های پراید است، که فاقد تجهیزات ایمینی بودند.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با هدایت مستقیم و نظارت رییس پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حسین دهقانپور بیان کرد: کارآگاهان پلیس در مرحله اول این عملیات با کنترل و مراقبت‌های نا محسوس ردپای ۲ مالخر اموال مسروقه را در این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی هردو متهم را دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی لوازم و قطعات داخل خودرو مسروقه کشف کردند.

او تصریح کرد: با دستگیری دو مالخر، متهم اصلی که سابقه دار هم بود شناسایی و دستگیر شد که در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی سیستم‌های گازی خودرو و دیگر لوازم داخل آن کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور تاکید کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت خودرو پراید و ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات مربوطه به خودرو پراید در نقاط مختلف سطح شهر نیشابور اعتراف کرد.


انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.