رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان گفت: عملیات جست و جوی پدر و ۲ فرزند مفقود شده در کوه‌های علمدار منطقه تنگ شیخ این شهرستان با پیدا شدن آنها پایان یافت.

حسین مرشد بهبهانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  امروز، شنبه ۲۹ شهریور ماه، مفقود شدن شخصی به نام علیرضا نیک باغ به همراه دو فرزند ۹ و ۱۲ ساله اش در کوه‌های علمدار منطقه تنگ شیخ این شهرستان در پی تماس شهروندان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان اطلاع رسانی شد.

او افزود: پس از اعلام مفقود شدن این ۳ نفر، ۲ تیم عملیاتی جست و جو و نجات با همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان به منطقه مذکور اعزام شدند و از ساعت ۱۸ عملیات را آغاز کردند.

مرشد با بیان اینکه عملیات جست و جو در منطقه مذکور ادامه دارد، اظهار داشت: با توجه به وسعت و کوهستانی بودن منطقه تنگ شیخ، تاریکی هوا و خاموش بودن خط تلفن همراه افراد مفقود شده، عملیات جست و جو دشوار شده بود، با تلاش بی وقفه نجاتگران، هر سه نفر پیدا شدند و پس از انتقال آنها به پایین کوه، عملیات نجات در ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه با موفقیت پایان یافت و حال عمومی افراد مذکور مساعد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.