رابط امور روحانیون شهرستان روانسر در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ماموستا محمد محمودی رابط امور روحانیون شهرستان روانسر گفت : هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند. ایستادگی آن‌ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

او گفت : ویژگی‌های دفاع مقدس جهاد در راه خدا است که در مفهوم خاص خود به عنوان یک وظیفه و تکلیفی الهی، جایگاهی بلند در فقه اسلام دارد و از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال معنویت جبهه‌ها است. جانانه دفاع کردند.

محمودی افزود : از جلوه‌های معنویت در دفاع مقدس، حالت تضرع، استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بودکه با استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد توانستند با پایداری و مقاومت در عملیات‌های مادی، به همه لذت‌های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی و حضور در صحنه‌های نبرد را تکلیف الهی می‌دانستند.

او افزود : نیرو‌های مسلح اعم از سپاهی و بسیجی و ارتشی از انقلاب و میهن اسلامی در برابر تجاوز دشمن دفاع کردندو آن را وظیفه وتکلیف می‌دانستند، و این وظیفه یکی بوداز ارزش‌هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی‌های بزرگی را حاصل نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.