رئیس کمیته امداد گهواره گفت : خیران شناسایی شده در مر‌کز نیکوکاری امام علی (ع) گهواره از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ قباد قدمی، رئیس کمیته امداد گهواره گفت : بخش گهواره دارای یک مرکز نیکوکاری است که مزین به نام مبارک امام علی (ع) شده است.

او گفت : هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی خیران محلات برای کمک به نیازمندان است.

او ادامه داد: خیران شناسایی شده در مر‌کز نیکوکاری امام علی (ع) گهواره از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد گهواره افزود: در مدت مشابه سال ۹۸ میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران در این مرکز نیکوکاری ۵۵۷ میلیون تومان بوده که میزان کمک‌های جمع آوری شده طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال از رشد ۲۲۹ درصدی برخوردار بوده است.

۱۴۲ خانوار مددجوی سنقری تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند

رئیس کمیته امداد شهرستان سنقر گفت: هم اکنون ۱۴۲ خانوار تحت حمایت شهری و روستایی در شهرستان سنقر تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

صفدر امجدیان با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار کمتر از ۵۰ سال سن و مجریان موفق طرح‌های اشتغال از مزایای بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره مند می‌شوند، گفت: در سه ماهه دوم سالجاری حق بیمه ۱۰۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۳۹ نفر از مجریان موفق طرح‌هایی اشتغال کمیته امداد به سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

امجدیان با اشاره به اینکه میزان حق بیمه این مددجویان ۶۹ میلیون تومان بوده است، افزود: سرپرستان خانوار‌های مذکور با توجه به شرایط سنی و سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شده و از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت خواهند کرد.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ میلیون تومان اعتبار به منظور حق بیمه ۱۴۲ خانوار مددجو در شهرستان سنقر به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.