بهبود سرعت اینترنت ایران بر اساس جدیدترین گزارش speedtest

اسپیدتست جدیدترین گزارش خود برای سرعت اینترنت موبایل و ثابت در کشورهای مختلف برای ماه آگوست را منتشر کرد که از افزایش سرعت اینترنت در ایران خبر می‌دهد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسپیدتست در جدیدترین گزارش خود به مقوله سرعت اینترنت موبایل و اینترنت ثابت در کشور‌های مختلف در ماه آگوست پرداخته است که برای چندمین ماه متوالی شاهد افزایش میانگین سرعت اینترنت ثابت در جهان هستیم؛ سرعتی که در جهان در ماه آگوست به ۸۴.۳۳ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

آخرین گزارش‌های رسیده خبر از افزایش سرعت اینترنت در ایران می‌دهد، به طوری که میانگین سرعت اینترنت ثابت در ایران در ماه آگوست به ۲۰.۵۸ مگابیت بر ثانیه رسیده که افزایش بالایی را نسبت به ماه ژوئیه، ۱۸.۱۴ مگابیت بر ثانیه از خود نشان می‌دهد. در این ماه سرعت آپلود برابر ۱۳.۱۸ مگابیت بر ثانیه بوده و ایران با ۵ رتبه صعود، در رتبه ۱۱۹ فهرست به چشم می‌خورد.

سرعت اینترنت موبایل ایران نیز در ماه گذشته میلادی به میانگین ۲۷.۹۱ مگابیت بر ثانیه رسیده که با دو رتبه صعود، آن را در رتبه ۷۱ جدول قرار می‌دهد. میانگین سرعت آپلود در این بازه زمانی برابر ۱۱.۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است.

گفتنی است؛ اسپیدتست به صورت ماهانه گزارشی برای سرعت اینترنت در جهان منتشر می‌کند که در آن سرعت اینترنت ثابت و موبایل کشور‌های مختلف به چشم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار