مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان از رونمایی پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باوی‌زاده مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان گفت: رونمایی از پرتره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور و یکی از رسالت‌های حوزه هنری را زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهداست و همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان اقدام به طراحی ۲۳ پرتره از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز کرده است.

او افزود: این پرتره‌ها در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و با تکنیک رنگ روغن از سوی هنرمند نقاش خوزستانی امید فاضلی طراحی و بنا شده است و پس از رونمایی به خانواده‌های این شهدا اهدا شود.

باوی‌زاده تصریح کرد: این مجموعه با کیفیت بالایی عکاسی شده و در هفته دفاع مقدس در سایت حوزه هنری استان بارگذاری می‌شود و همچنین نمایشگاه مجازی نیز برای این آثار ترتیب داده شده است. البته در نظر داریم در صورت فراهم بودن شرایط، نمایشگاهی را برای بازدید عمومی در اهواز برپا کنیم.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری خوزستان ادامه داد: این آثار در چهلمین روز شهادت این عزیزان به منظور همدردی و تسلی خاطر خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی طراحی شدند، اما در دو سال اخیر شرایطی نبود که بتوانیم از این آثار رونمایی کنیم که اکنون این شرایط ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.