نامنویسی در دوره‌های سواد آموزی چهارمحال و بختیاری از اول مهرماه آغاز می‌شود.

آغاز نامنویسی دوره‌های سوادآموزی چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در سال‌تحصیلی جدید چهارهزار و ۸۰۰ نوآموز در استان از دوره‌های سوادآموزی بهره مند می‌شوند.

او افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آموزش‌ها به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری با اولویت خودآموز و فرد به فرد انجام می‌شود.
 

بیشتر بخوانید


براتی با اشاره به اینکه کلاس‌های درس از آبان‌ماه آغاز می‌شود، گفت: در هرکلاس درس برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بین هشت تا ۱۰ نوآموز خواهد بود و با توجه به اینکه مراکز یادگیری خود پایگاهی برای تولید ماسک هستند، توزیع ماسک رایگان بین سوادآموزان نیز برای رعایت اصول بهاشتی انجام می‌شود.

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: زمینه ارائه آموزش به افرادی که در دوره‌های گذشته شرکت و موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، نیز با توجه به شرایط سنی (۱۰ تا ۴۹ سال) برای شرکت در کلاس‌های آموزشی فراهم است.

او گفت: هم‌اکنون ۵۰ درصد آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به شبکه شاد دسترسی دارند و تا پایان زمان ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌های درس نهضت سواد آموزی در خصوص دسترسی آموزش گیرندگان به شبکه شاد اطلاعاتی موجود نیست.

معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش استان اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۴ مرکز یادگیری محلی در حوزه سوادآموزی در استان فعال است که از این تعداد هشت مرکز به عنوان حامی سوادآموز فعالیت خود را همزمان با شیوع کرونا از حضوی به غیرحضوری تغییر داده اند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار