فرماندار شهرستان شیراز گفت: استعفانامه دسته جمعی اعضای شورای شهر جدید صدرا بررسی و در روز‌های آتی، نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز گفت: نامه استعفای دسته جمعی اعضای شورای پنجم شهر صدرا چهارشنبه هفته گذشته به فرمانداری ارجاع شده است.

اعضای شورای شهر صدرا در یکصد و هفتاد و سومین جلسه این نهاد به صورت دسته جمعی از عضویت در شورای پنجم این شهر جدید استعفا دادند.

در نامه‌ای که به امضای حمیدرضا صادقی، خسرو رزمجویی، مهدی کشاورز، کاظم قائدی و مسعود رحیمی رسیده است این ۵ عضو ضمن درخواست استعفا پیشنهاد کرده‌اند که به منظور ایجاد رفاه عمومی و همچنین ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه پایدار شهری، صدرا به شیراز الحاق شود.

بحث‌هایی درباره الحاق شهر جدید صدرا به شیراز مطرح شده که در صورت الحاق، وجود شورا و شهرداری مستقل برای صدرا منتفی خواهد شد و به نظر می‌رسد استعفای این افراد مربوط به همین موضوع باشد.

شورای شهر صدرا ۷ عضو دارد که تاکنون ۳ عضو آن به علت مشکلات مالی دستگیر شده اند.

کاظم قائدی عضو علی البدل این نهاد اواخر شهریور ۹۹ جایگزین حسام پرواز دوانی اولین عضو دستگیر شده این نهاد شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری استان فارس ششم شهریور ۹۹ اظهار کرد: ۲ عضو فعلی شورای شهر صدرا پیرو گزارش‌های نهاد‌های امنیتی و اتهامات مشخص، با دستور قضایی بازداشت و هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند.

او افزود: ۲ نفر دیگر از همدستان این افراد که در فراهم نمودن مقدمات فساد همکاری داشته‌اند نیز دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان این که دادگستری استان فارس همواره مبارزه با فساد را با جدیت و قاطعیت دنبال کرده است، ادامه داد: این پرونده در حال انجام تحقیقات تکمیلی با نظارت بازپرس ویژه است.

صدرا در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز اوایل دهه ۱۳۷۰ برای سکونت افراد در نزدیکی کلانشهر شیراز بنا نهاده شد و بنا بر اعلام مسئولان این شهر جدید، هم‌اینک بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار