سیمای مرکز قزوین در «محراب عشق» رشادت‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس را به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «محراب عشق» بمناسبت هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف به حضور رزمندگان استان قزوین در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین صبر و مقاومت خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خواهد پرداخت.

وی افزود: این برنامه تلویزیونی می‌کوشد ضمن گفتگو با خانواده شهداء شاخص جنگ تحمیلی، شهدای مدافعان حرم و فرماندهان دوران دفاع مقدس همراه با نمایش تصاویر و خاطرات ایشان، ارتباطی مستمر میان مخاطبان با مفاهیم این دوران بوجود آورد.

رحیمی گفت: از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌هایی با موضوع شهداء، پخش نوا‌هایی با موضوع دفاع مقدس و پخش عزاداری‌های رزمندگان هنگام محرم در جبهه‌ها اشاره کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: «محراب عشق» در فضایی باز با دکوری برگرفته از دوران جنگ تحمیلی که شامل سنگر و خاکریز است، همراه با ادوات زرهی و جنگی اجرا می‌گردد.

برنامه «محراب عشق» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین و به تهیه کنندگی نبی الله نظری هرشب بصورت زنده از سی و یکم تا ششم شهریورماه به مدت هفتاد و پنج دقیقه ساعت ۲۱ از شبکه قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.