تداوم نظارت پلیس اقتصادی البرز بر جایگاه‌های سوخت

سرپرست پلیس اقتصادی البرز از دستگیری فردی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه اقدام به فروش سهمیه بنزین کارت سوخت می‌کرد، در جایگاه سوخت منطقه خلج آباد در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ  مهدی افشاری، سرپرست پلیس اقتصادی البرز گفت: به منظورمقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق و برای پیشگیری از قاچاق سوخت ونظارت بر جایگاه‌های سوخت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان مطلع شدند که فردی مبادرت به واگذاری و فروش سوخت کارت‌های دارای سهمیه می‌کند.

سرپرست پلیس اقتصادی البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی نامبرده را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در جایگاه سوخت منطقه خلج آباد در کرج دستگیر و در بازرسی از نامبرده تعداد ۱۶۲ عدد کارت سوخت کشف شد.

سرهنگ افشاری گفت: متهم پس از انتقال به پلیس اقتصادی، در بازجویی‌های ماموران مدعی شد که قبلا کارگر جایگاه سوخت بوده و کارت‌ها را به منظور کسب درآمد، به صورت غیر قانونی از جایگاه برداشت کرده و مبادرت به فروش سهمیه‌های بنزین موجود در کارت‌ها کرده است.

اوافزود: در استعلام از شرکت فرآورد‌های نفتی، ۶۱ هزارو ۵۰۰ لیتر بنزین از کارت‌های کشف شده بهره برداری و ارزش ریالی میزان سوخت فروخته شده، ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال که به صورت خارج از شبکه به فروش رسیده است برآورد شد.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.