امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از سند استعماری و غربی ۲۰۳۰، گفت: این سند نقشه راه غربی ها برای نفوذ و جنگ نرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون (نودژ) با اشاره به  ۳۱ شهریور ماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی بر ضد کشور و ملت مبارز و انقلابی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای دفاع مقدس گفت: تعبیر مقام معظم رهبری( مدظله العالی) از دوران دفاع مقدس این است که  جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب اسلامی به راه انداخت؛ اما همین جنگ تحمیلی باعث شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد و بهترین الگوی مقاومت در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.

او با اشاره به سند استعماری و غربی ۲۰۳۰ و دلایل اصرار برخی برای اجرای آن بیان کرد: رهبری درباره اجرایی سازی این سند استعماری تذکرات و هشدار‌های جدی داده‌اند که صراحت و قاطعیت ایشان در این مهم و پیگیری‌های مستمر ایشان جای تامل و درس‌آموزی فراوان دارد و می‌طلبد همه ما و دلسوزان در عرصه فرهنگ و آموزش و پرورش و سایر مسئولان این مسئله را به طور جدی دنبال، رصد و مراقبت کنیم.

حجت الاسلام احمدی نیک با بیان اینکه کشور‌های غربی در مرحله اول چه حقی دارند برای کشور‌های دیگر منظومه تولید کنند منظومه‌ای که شامل فکر، فرهنگ و عمل است، افزود:در حوزه آموزش و پرورش ورود سند ۲۰۳۰ یعنی سپردن و واگذاری مهم ترین مسئله کشور به دیگران که این کار از اساس غلط و اشتباه است. 

او تصریح کرد: اجرای سند ۲۰۳۰، یعنی تربیت سرباز برای دشمن؛ چرا که نظام آموزش باید سبک زندگی و فلسفه حیات را براساس مبانی غربی به کودک بیاموزد؛ بنابراین باید حواسمان باشد و بدانیم که علت اصرار غربی‌ها بر اجرای این سند این هست که سند ۲۰۳۰ نقشه راه غربی ها برای نفوذ و جنگ نرم است.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) اظهار کرد: دشمنی که از ملت و نظام اسلامی پی در پی شکست و زخم خورده در پی انتقام است و برای هشت، نه ماه  تا یک سال آینده برنامه‌های مختلف دارد. 

 او افزود: تا انتخابات ۱۴۰۰، نه ماه باقی مانده است و از طرفی هم انتخابات آمریکا در پیش است و دشمن درصدد است به نحوی این دو انتخابات را به هم گره بزند و تاثیر متقابل این دو انتخابات بر روی هم را بزرگ نمایی کند و متاسفانه برخی از وادادگان داخلی نیز بر این انگاره غلط صحه می‌گذارند و کشور و اقتصاد کشور را شرطی سازی کرده و معطل می‌کنند، در حالی که نتیجه انتخابات آمریکا برای اوضاع ما فرقی نمی‌کند.

حجت الاسلام احمدی نیک با اشاره به اینکه دشمن بر روی چهار کلید واژه تمرکز و تلاش مذبوحانه دارد، بیان کرد: مسئله اول امنیت هست و تلاش استکبار برای تضعیف و کاهش امنیت است.

 او مسئله دوم را  تلاش و برنامه دشمن در عرصه سلامت عنوان کرد و بیان داشت: مسئله سومی که دشمن بر آن تمرکز دارد، حوزه اقتصاد و به طور خاص معیشت مردم است و حدود جنگ و برنامه‌ریزی دشمن در این حوزه قرار دارد.

خطیب نماز جمعه آسمینون (نودژ) مسئله بسیار مهم وحدت ملی را چهارمین کلید واژه ای دانست که دشمن بر آن تمرکز دارد، گفت: این کلید واژه آماج حمله دشمنان است، به خصوص هرچه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم این جنگ، شدت بیشتری پیدا خواهد کرد؛ بنابراین می‌طلبد همه مسئولان با هوشیاری و برنامه‌های لازم و اتخاذ تدابیر خوب و مردم و خواص با بصیرت لازم جلوی این نقشه‌های دشمن را بگیرند.

اواز مسئولان در سطح کلان، در سطح استان و شهرستان خواست تلاش خود را برای نظارت بر بازار و مهار گرانی‌ها بیشتر کنند که این مسئله فشار زیادی را بر مردم وارد کرده است.

او به ولادت امام محمد باقر(ع) و سالروز شهادت دردانه امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) نیز اشاره کرد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.