فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از دستگیری ۳ سارق لوازم خودرو با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید صالح بذرگری، فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم، محتویات و قطعات خودرو در نقاط مختلف شهرستان طالقان در روز‌های تعطیل، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بذرگری افزود: کارآگاهان با تلاش چندین روزه و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و با بررسی سوابق وی متوجه شدند که نامبرده از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سطح حوزه استحفاظی شهرستان طالقان است.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: در ادامه ماموران با شناسایی محل‌های تردد متهم در روستای نساء طالقان با راه اندازی ایست و بازرسی در مسیر تردد این سارق حرفه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او  با بیان این که در بازرسی از خودرو متهم تعدادی لوازم مسروقه خودرو از جمله ضبط و باند و ابزارآلات کشف شد افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان با اشاره به دستگیری همدستان متهم در عملیات‌های جداگانه، گفت: با تلاش کارآگاهان همه مال باختگان این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ بذرگری افزود: تجهیز خودرو‌ها به لوازم بازدارنده از جمله دزدگیر و قفل پدال، تاثیر بسزایی در امنیت و به سرقت نرفتن آن دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.