لطیفی گفت: امسال ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه تلفن همراه از گمرکات کشور ترخیص شده که رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار کرد:از ابتدای سال تا تاریخ ۲۵ شهریورماه ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه تلفن همراه از گمرکات کشور ترخیص شد که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۴۲ درصدی از لحاظ تعداد داشته است. 
 
او افزود: ارزش دلاری گوشی‌های تلفن همراه ترخیص شده تا ۲۵ شهریورماه، ۷۳۶ میلیون و ۴۳۰ هزارو ۸۸۰ دلار بوده است که از لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۱ درصد رشد داشته است که با ۱۸۳۲ فقره اظهار نامه گمرکی ترخیص شده است.
 

بیشتر بخوانید:


لطیفی با بیان اینکه میزان واردات موبایل در نیمه اول سال به نسبت مدت زمان مشابه در سال ۹۹ رشد چشم گیری داشته است بیان کرد: در مدت زمان ابتدای سال ۹۸ تا ۲۵ شهریور سال گذشته ۳ میلیون و ۱۲۴ هزارو ۶۵۹ دستگاه تلفن همراه به ارزش ۳۰۵ میلیون و ۷۷ هزار و ۸۲۲ دلار از گمرک ترخیص شده بود و امسال در همین بازه زمانی ۴ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۶۳ دستگاه تلفن همراه ترخیص شده که یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۰۴ دستگاه بیشتر ازسال گذشته بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
هادی
۱۳:۴۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام بابا قیمت گوشی رو تو کشور درست کنید بدبخت کارگری که دومیلیون حقوق نداره چه جور گوشی ۲ملیونی رو ۵ملیون بخره واسه فرزندش که بخاد برنامه واسه مدرسه نصب کنه چرا پیگیری نمیکنید فقط حرف میزنید
آخرین اخبار