مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی تصمیم گیری و سرانجام افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع افزایش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان مطالبه‌ای است که برخی از داوطلبان کنکور به شدت به دنبال تحقق آن هستند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش از پیگیری این مطالبه خبر داد و چندی پیش هم نامه‌ای از سوی علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و پرورش مجلس مبنی بر تحقق این مطالبه فراهم شد. به دنبال این موضوع دستیابی به این هدف برای داوطلبان متقاضی شرکت در دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت البته که وزیر آموزش و پرورش باز هم این موضوع را منوط به نظر شورای معاونان دانست.

در همین مورد مهدی نوید ادهم مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول بررسی این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: تعدادی از داوطلبان خواهان افزایش سن از ۲۲ به ۲۴ و حتی بعضا به ۲۵ سال هستند.

او ادامه داد: آنچه سیر گذشته آموزش و پرورش بوده پذیرش تا سن ۲۲ سالگی است و این موضوع براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. فقط یک سال سن پذیرش ۲۴ سال بود که همین یک سال توقع ایجاد کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افرایش سقف سنی موافقان و مخالفان بسیاری دارد، گفت: هنوز این موضوع به قطعیتی نرسیده است و نتیجه را آقای وزیر اعلام می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه۲۵سال سن زیاده برای فرهنگیان پس چرا معلمای شصت ساله روو الان دارید استخدام میکنید از نهضت اونا بهتر هستن یعنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
شرط سن سال گذشته به ۲۴ سال تصویب شد .ما به این امید درس خوندیم حالا که شش ماه گذشته تو رو خدا کاهش ندید .بذارید لااقل یکی دوسال از تصویب شرط سن ۲۴سال بگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
تو رو خدا شرط سن رو که پارسال افزایش داده بودید و تصویب شد ،کاهش ندید .ما به امید اینکه امسال هم سن ۲۴ سال باشه خیلی زحمت کشیدیم .از همه چیز گذشتیم و تلاش کردیم .تو رو خدا ما رو ناامید نکنید .
اگه می خواید چیزی رو تغییر بدید از قبل خبر کنید .یه امسال رو بذارید ما شانسمون رو امتحان کنیم . التماستون میکنم یه امسالی کاهش ندید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
تو رو خدا شرط سن رو که پارسال افزایش داده بودید و تصویب شد ،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
راحله
۱۲:۰۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
توروخدا سن رو به ۲۵ افزایش بدین مگه نمیگین فرهنگیان ۳ ساله فارغ التحصیل میکنه خب اگه ۲۵ بردارین موقعفارغ التحصیلی ۲۸ میشیم دیگه توروخدا این حقو از من و امثال من نگیرید
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۱:۰۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
آقا سن رو باید به ۲۵ سالگی افزایش می دادند من اینجوری نمیتونم کنکور ۱۴۰۰برای معلمی شرکت کنم
Iran (Islamic Republic of)
فائزه
۰۹:۳۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
دوست بزرگواری ک فرمودی با سن‌کم نمیکشن حالا با سن بالا بیان فلان میشه باید ب عرضتون برسونم دوسال این ور اون ور خیلی توفیری نداره اونیکه‌نمیکشه‌ ‌دیگه تو‌هر‌رشته ودانشگاه دیگه ای باشه هم‌نمیکشه ن که نمیکشه دل ب درس خوندن نمیده پس بهتر ک‌ی نفر با سن ۲سال بزرگتربودن بشینه رو اون صندلی ک یک سال براش اضطراب کشیده دیگه اون قدرمیدونه باعشقم دل میده تازه هرچی سن‌ بالاتر باشه تجربه وفهم هم بیشترِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
همینجوری هم با سن کم میان نمیکشن حالا با سن بالا بیان بدتره دانش آموزان بیشتر صدمه میبینند
فقط برا حقوق میان بازدهی ندارن دانشجویان درسخون کمه و تربیت معلم باید درسخون باشن وگرنه دانش آموزان مشکل پیدا میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
یعنی چی مگه شنبه۲۲/۶/۹۹ معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش اعلام نکرد که در شورای معاونان با موافقت وزیر آموزش و پرورش سن دانشگاه فرهنگیان به ۲۴ سال سن افزایش یافت و تصویب شد این ک نشد کنکور هی بگید لغو شد لغو نشد..بابا یه بار بگید راحت کنید مارو
United States of America
پوریا
۱۶:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
زمان این مصاحبه کی بوده است؟
پنج‌شنبه هفته گذشته جلسه شورای معاونین وزارت خانه بود و بعد از جلسه آقای منادی ،خانم قاسم پور و آقای احمدی از توافق افزایش پذیرش به سن ۲۴ خبر دادند چطور شد الان میگویند قطعی نیست؟
به نظر من این مصاحبه قدیمی است و الان منتشر شده است
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۵:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا سن رو افزایش بدید به ۲۵سال برا دانشگاه فرهنگیان
من متولد۷۵.۱۱.۱۰هستم برا کنکور ۱۴۰۰نمیتونم شرکت کنم امسال هم چون فک میکردم سن تا ۲۲سال هست در کنکور شرکت نکردم...من رتبه عالی میتونم بیارم تورو خدا سن رو افزایش بدید به ۲۵سال که من به علاقه ام یعنی معلمی برسم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
میخواستی بهتر بخونی برو دانشگاه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۲:۲۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
هیچ وقت نا امید نباش اگر همت و تلاش داشته باشید با ارزویت می رسید به قول معروف از تو حرکت از خدا برکت
آخرین اخبار