دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شایعه ابتلای دانش آموزان شهر خوسف به کرونا را تکذیب کرد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: متاسفانه روز گذشته شایعه شیوع کرونا در بین دانش آموزان شهر خوسف در فضای مجازی منتشر شد که به نگرانی خانواده‌ها دامن زد.

او افزود: به عنوان دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اعلام می‌کنم در شهرستان خوسف هیچ موردی از ابتلای دانش آموزان به بیماری کرونا تا این لحظه گزارش نشده است.

شریف زاده  اظهار کرد: تنها در دو مورد تست کرونای والدین دانش آموزان شهرستان خوسف مشکوک اعلام شد که بلافاصله از ورود دانش آموزان این والدین به مدرسه جلوگیری شد.


بیشتر بخوانید


فوتی کودکان به علت کرونا نداشته ایم

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین به یک شایعه دیگر در فضای مجازی اشاره کرد و تصریح کرد: گزارشی مبنی بر اینکه یک کودک ۴ ساله بر اثر کرونا در بیمارستان ولیعصر بیرجند فوت شده است، در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که آن را هم تکذیب می‌کنیم.

او بیان کرد: نه تنها این مورد را تکذیب می‌کنیم بلکه از ابتدای شیوع کرونا در خراسان جنوبی هیچ مورد فوتی در میان کودکان نداشته ایم.

شریف زاده بیان کرد: مرجع رسمی اعلام آمار مبتلایان و فوت شدگان کرونا، دانشگاه علوم پزشکی است و همیشه مصمم بوده ایم که آمار صحیح و دقیق را به مردم گزارش دهیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.