سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با فوت ۵ نفر طی شبانه روز گذشته در استان کرمان مجموع جان باختگان ویروس کرونا از ابتدای شیوع تا کنون به ۷۹۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان،گفت: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان۱۹۷نفر است که از این تعداد ۱۲۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۷نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۹ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

او تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون را ۶هزار و ۳۲۷ مورد عنوان کرد.

شفیعی موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۸ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۲۴مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او درباره تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی این مدت ۵ فوتی به دلیل ابتلا به کرونا در سطح استان گزارش شده است که از این تعداد سه نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان،یک نفر در دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جان باخته اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا کنون را ۷۹۹نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار