رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بهبود زیرساخت‌های طرح اطراف حرم،۶۴ هزار مترمربع در این دوره فضای سبز در ره باغ و اطراف حرم مطهر ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در آئین عملیات اجرایی پروژه ره باغ حضرت زهرا (س) گفت:عزم مدیریت شهری در این دوره این بود که زیرساخت‌های طرح اطراف حرم بهبود یابد و در همین جهت، ۶۴ هزار مترمربع در این دوره فضای سبز در ره باغ و اطراف حرم مطهر ایجاد شده است.

او افزود: در این بافت همچنین ۶۷ هزار مترمربع پیاده‌روسازی، ۷۱ هزار مترمربع خیابان های اصلی کار شده و ۴ هزار و ۶۰۰ مترمربع فضای مذهبی ایجادشده که این نشان از عزم جدی مجموعه استان برای مشهد است.

بیشتر بخوانید

 رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: در طول ۲۰ سال، این طرح ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. مهم‌ترین نکته‌ای که ما بر آن تأکید داریم موضوع زیرساخت‌هاست، باید نگاه منظری به حرم برای سواره و پیاده پیش‌بینی شود.
 

۸۲ درصد پروژه ره باغ حضرت زهرا تملک شده است

 
نعمتی، شهردار منطقه ثامن در آئین عملیات اجرایی پروژه ره باغ حضرت زهرا (س) گفت: طرح بافت پیرامون حرم از سال ۷۱ آغاز شده و ۲۷ سال از اجرای طرح می‌گذرد، منطقه ثامن تبدیل به یک کارگاه ساختمانی بزرگ شده بود.

او افزود: بافت اطراف حرم ۸ ره باغ خواهد داشت و مسیر حرکت سبز پیاده ایجاد خواهد کرد. ره باغ پردیس ۵۰ درصد، سلام ۷۰ درصد، بهشت ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و در حال حاضر نیز ره باغ حصرت زهرا (س) افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: ره باغ حصرت زهرا (س) از سال ۸۴ تملک شده و ۱۵ سال ره باغ رها شده بود. متراژ این پروژه ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع است و امیدواریم تا شش ماه آینده در اختیار مردم قرار گیرد. 
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار