مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان در هفته گذشته درباره دانشگاه آزاد اسلامی در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  انبوه پیام‌های دریافتی از شما مخاطبان عزیز در هفته گذشته توسط دبیران تحریریه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان تحلیل، داده‌کاوی و بررسی شد.

در این میان پرتکرارترین کلیدواژه‌ها در پیام‌های شما مخاطبان، جداسازی و مهم‌ترین موضوعاتی که دغدغه روز مردم تشخیص داده شد در قالب بسته‌های جداگانه منتشر می‌شود. با توجه به اهمیت و تکرار این کلیدواژه در پیام‌های دریافتی، موضوعات مربوط به آن به صورت ویژه به سرویس‌های مربوط برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

یکی از این کلیدواژه‌های پرتکرار «دانشگاه آزاد اسلامی» بود که در ادامه پیام‌های مرتبط با این کلیدواژه ارائه شده است.

 

 


مشکلات سایت دانشگاه آزاد

اگر امکانش هست پیگیر مسائل دانشگاه آزاد باشید. سایت این دانشگاه از دوم مردادماه قطعه و دانشجویان ترم آخر هنوز لنگ یک مدرک هستند برای رفتن به سربازی. رئیس دانشگاه هم که اصلاً اطلاع‌رسانی نمی‌کند. به خدا بالای ۱۰۰۰ نفر منتظرند، ولی آقایان اصلاً عین خیالشان نیست.


باسلام من پذیرفته شده مرحله اول دکتری هستم، برای دریافت دانشنامه و ریزنمرات ارشد با دانشگاه آزاد واحد تاکستان تماس گرفتم گفتن سیستم‌ها از مرکز قطع شده و هیچ دسترسی نداریم تا اطلاع ثانوی! امروز بعد از یک هفته مجدداً تماس گرفتم ... هنوز دسترسی ندارند؟! و خدا می‌داند تا کی؟! اگر برای مصاحبه دکتری دعوت بشم باید مدارک رو قبلش ارائه کنم. این مشکل برای همه فارغ‌التحصیلان وجود داره، لطفاً پیگیری کنید.



سلام من از اول تیر دنبال مدرک موقتم از دانشگاه آزاد آبادان بودم چند تا کار خوب از دستم رفت و الان بیکار تو خانه نشستم خدا را خوش نمیاد، حق‌الناس بر گردنتانه به خدا


سلام خبرش گذاشتید، ولی جوابش معلوم نشد! الآن این‌همه دانشجوی فارغ‌التحصیل آزاد که ۳ ماهه معطل هستند که سیستم قطعه و نمرات رو نمیدن پس مدرک هم نمیدن پس آزمون استخدامی هم نمیشه شرکت کرد پس بدبختی پشت بدبختی ...

 

با سلام سایت اعلام نمرات دانشگاه آزاد بعد از امتحانات خردادماه قطع هست و دانشجویانی که می‌خواهند تسویه و مدرک خود را بگیرند نمی‌توانند و هر با تماس می‌گیریم قول تا پایان هفته می‌دهند، ولی باز هم خبری نیست لطفاً پیگیری نمایید تا مشکل فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد حل کردد.


سلام چرا هیچ‌کس مشکل دانشگاه آزاد که کل سیستم آن به‌روزرسانی کرده و کل دانشجویان را از زندگی عقب انداخته پیگیری نمی‌کند. این دومین آزمون استخدامی است که به دلیل این مشکلی که دانشگاه آزاد به وجود آورده نتوانستم شرکت کنم. من باید بهمن‌ماه فارغ‌التحصیل می‌شدم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 


 

شهریه دانشگاه آزاد

برداشت مجدد دروس در دانشگاه آزاد به علت شرایط کرونا بدون اخذ شهریه. ضمن عرض سلام و احترام. با توجه به شرایط پیش آمده در ترم تحصیلی بهمن ۹۸ دانشگاه آزاد وعده امکان گذراندن مجدد ۳ درس بدون پرداخت شهریه و به جهت افزایش نمره را برای تمامی مقاطع تحصیلی داده است. اکنون که برای اخذ درس‌ها به دانشگاه مراجعه کردیم با پاسخ "بخشنامه‌ای ابلاغ نشده و نمی‌شود" مواجه شده‌ایم.  از شما تقاضای رسیدگی به این موضوع داریم. جمعی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد واحد قزوین.



با سلام و احترام. من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دوره تمام‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز هستم. در نیمسال قبل تحصیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی جلسات دوره‌های تمام‌وقت روزانه دانشگاه آزاد اسلامی به‌صورت مجازی برگزار شد. این در حالی است که شهریه آن نیمسال به طور کامل و طبق شهریه دوره حضوری اخذ گردید. لطفاً گزارشی در این خصوص از دانشگاه آزاد اسلامی تهیه گردد.

 

سلام. من از دانشجو‌های دانشگاه آزاد قم هستم لطفاً به داد ما برسید دانشگاه آزاد قم داره پول خوابگاهی رو از ما می‌گیره که در آنجا ساکن نبودیم لطفاً پیگیری کنید. با تشکر

 

اعتراض به شهریه دانشگاه آزاد علوم پزشکی. لطفاً پیگیر شهریه دانشگاه آزاد باشید. با اینکه کلاس‌ها مجازی شده و کیفیت تدریس واقع پایین آمده هیچ‌گونه تغییری در کاهش شهریه‌های میلیونی دانشگاه آزاد نشده و به اعتراض دانشجو هیچ توجهی نمی‌کنند. دانشجو رو به عنوان یه دستگاه پول چاپ کن می‌بینند. مهم‌ترین بخش دروس ما کلاس‌های عملی هست. دانشگاه با سو استفاده از بیماری کرونا و ترس ما از بیماری، کلاس‌های عملی رو اختیاری کرده. حتی حاضر نیستن یه تغییر در کلاس عملی ایجاد کنن و به جای دروس عملی دروس تئوری رو به ما  بدن، چون بیشتر درآمدشان از کلاس‌های عملی ماست. ازتان خواهشمندم، تقاضا می‌کنم به عنوان نماینده چند هزار دانشجوی علوم پزشکی پیگیر این موضوع باشید

 


افزایش شهریه متغیر دانشگاه آزاد. از این ترم دانشگاه آزاد با وجود عدم برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری شهریه متغیرش را بسیار افزایش داده. با توجه به اینکه هزینه‌های دانشگاه کم شده و هم اینکه وضعیت اقتصادی مردم فاجعه‌بار است چرا نزدیک به ۴۰ درصد افزایش در شهریه متغیر داشته. لطفاً پیگیری کنید. ممنون.

 


 

موضوعات دیگر مربوط به دانشگاه آزاد


تصرف زمین‌های منابع طبیعی و مراتع روستا. در استان کرمان، شهرستان کوچک کوهبنان، دانشگاه آزاد اسلامی، چند سالی هست که حدود ۲۰ هکتار از مراتع روستای افزاد و زمین‌های منابع طبیعی را با هدف احداث دانشگاه تصرف کرده و در ۴ هکتار آن ساختمانی حدود ۳۰۰ متر مربع بنا نموده که از یک مدرسه کوچک‌تر است و در قسمتی دیگر اسکلت بتنی ساختمانی را احداث و رها نموده است، در ۱۶ هکتار دیگر زمین‌ها را تسطیح و به اصطلاح کشاورزی می‌کند بدون آب، در ضلع حاشیه خیابان دیوار سنگی به ارتفاع یک متر بنا نموده و اخیراً در ضلع مقابل آن که مجاور زمین‌های کشاورزی هست فنس کشیده و در بالادست استخری بنا نموده، و قصد حفر چاه عمیق در پایین دست قنات روستا را دارد، از طریق مسئولین شهرستان پی گیری شد پاسخ‌گو نبودن و حتی نامه از طرف شورای روستا تنظیم شد و دادستان وقت روستا حاضر به پذیرش آن نشد، لذا خواهشمنداست پی گیری فرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام ما جمعی از ورودی های مهر 98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان هستیم که موقع ثبت‌نام وعده تخفیف سی و پنج درصدی به ما دادند اما، تاکنون اعمال نشده و در جواب میگویند به علت تغییر مسئول واحد بهبهان این تخفیف هم کنسل شده، لطفا به فریاد ما برسید
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۱:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر - خواهشا گزارش تهیه کنید سیستم دانشگاه آزاد خرابه 50 -60 روزه خرابه - خیلیا با مشکل مواجه شدند برای گرفتن گواهی فارغ التحصیلی یا نمرات و ...
چرا قبل اینکه سیستمشون رو تکمیل کنن و آزمایش کنن سیستم قبلی رو از کار انداختن؟
همه به مشکل خوردن
خواهشمندیم این مسئله بررسی و گزارش تهیه بشه
آخرین اخبار