معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قراداد با بیمه سلامت در این استان اکنون به‌روز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدحسین برادران معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت خراسان رضوی  در رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اکنون تأخیر در مطالبات مراکز طرف قرارداد این نهاد به دو و سه ماه کاهش یافته است.

او افزود: در دوران شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بابت مطالبات مؤسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت خراسان پرداخت شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت خراسان رضوی ادامه داد: بدین ترتیب پرداخت مطالبات پزشکان و سایر مراکز طرف قرارداد در سال ۹۹ به روز است، بیش از ۸۵ درصد از مطالبات سال ۹۸ و کل مطالبات سال ۹۷ آنان پرداخت شده است.

برادران بیان کرد: این اقدام با تلاش و پیگیری‌های انجام شده و با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بیمه‌شدگان در دوران کرونایی و همچنین افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمت انجام شده است.

او تصریح کرد: هم اکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مؤسسه و مرکز درمانی طرف قراداد با بیمه سلامت استان هستند که حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از آنان پزشک هستند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع بیمه سلامت خراسان رضوی تاکید کرد: هم اکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی معادل ۶۰ درصد جمعیت این استان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

برادران اظهار کرد: در حال حاضر نسخ ۷۰ درصد پزشکان طرف قرارداد با بیمه سلامت استان خراسان رضوی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.