فرمانده انتظامی فارس گفت: یک قاتل فراری و همدستانش که قصد خروج از کشور را داشتند، در پی ارسال پرونده نیابتی قتل از یاسوج به شیراز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس درباره دستگیری یک قاتل در شیراز، اظهار کرد: در پی ارسال یک پرونده نیابتی از شهرستان یاسوج به پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع قتل در آن شهرستان و متواری شدن قاتل و همدستانش به سمت استان فارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: متهم ششم شهریور ماه امسال، در پی یک فقره درگیری مسلحانه در شهرستان یاسوج، فردی را با اسلحه شکاری به قتل رسانده و به همراه همدستانش متواری می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی از سوی مأموران انتظامی استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد، در نهایت مخفیگاه متهمان در یکی از خیابان‌های شهر شیراز شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار حبیبی تصریح کرد: با تلاش مأموران انتظامی، در این رابطه فرد قاتل و ۵ نفر از همدستانش که قصد خروج از کشور در روز‌های آینده را داشتند، دستگیر و جهت ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی تحویل مأموران انتظامی استان کهکیلویه و بویر احمد شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: استان فارس محل ناامنی برای مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خواهد بود و پلیس به صورت قانونی و قاطعانه با اینگونه موارد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار