حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با همکاری معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، محتوای آموزشی محیط زیستی را برای مربیان و سواد آموزان، بر روی سامانه شاد بارگزاری می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور اجرایی نمودن تفاهم نامه فی ما‌بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش برای ارایه آموزش‌های محیط زیستی به سواد آموزان و مربیان سواد آموزی، نشستی با حضور معاون و رییس سواد آموزی و کارشناسان آموزش حفاظت محیط زیست در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

او افزود: در این نشست با اشاره به شرایط موجود و همه‌گیری بیماری کرونا و لزوم استمرار آموزش‌های محیط زیستی به منظور کسب نتیجه لازم، بر ادامه آموزش‌ها به صورت مجازی در شبکه‌های مجازی تأکید شد و تهیه محتوای آموزشی محیط زیستی برای مربیان و سواد آموزان و بارگزاری آن بر روی سامانه شاد آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: در سنوات گذشته این اداره کل، آموزش‌های محیط زیستی برای یک هزار نفر از مدیران، مربیان و سوادآموزان استان را به صورت حضوری برگزار کرده است.

او ادامه داد: همچنین این اداره کل در تولید محتوا‌های محیط زیستی با عنوان نهضت سبزآموزی با معاونت سوادآموزی استان همکاری داشته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار