فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برای بزرگداشت و ایثارگری‌های دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی اجرا می‌شود.

 سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: افتخار می‌کنیم ملت سرافزار ایران اسلامی در یک دوره سخت به پشتوانه نیرو‌های مسلح از یک امتحان تاریخی سربلند بیرون آمد.

او بیان داشت: ما علیرغم پشتیبانی دشمنان انقلاب اسلامی، کشور‌های استکباری از یک جنگ خانمان سوز عبور کردیم و افتخار می‌کنیم که یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم و امیدواریم اثرات این برنامه‌ها در جامعه دیده می‌شود که امیدواریم گوشه‌ای از جانبازی‌ها و ایثارگری‌ها به نمایش بگذاریم و در سالگرد دفاع مقدس با روحیه جهادی اصحاب رسانه دین خود را به شهدا، جانبازارن و دفاع مقدس ادا کنیم.

سردار شاهوار پور تصریح کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای بزرگداشت و پاسداشت و ایثارگری‌ها برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی شامل کلنگ زنی ۶۰ واحد مسکونی در شهرستان کارون، بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان، اهدای ۱۰۰ بسته لوازم ورزشی به مناطق محروم انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.