شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در پاسخ به حملات اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین (سرایا القدس) اعلام کرد که در پاسخ به حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بامداد امروز (چهارشنبه) به مواضع مقاومت در نوار غزه، مجاهدان شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف قرار دادند.

سرایا السلام در بیانیه‌ای کوتاه پس از این حملات اعلام کرد: این حملات در پاسخ به گلوله باران مواضع مقاومت و در چارچوب معادله گلوله در مقابل گلوله است و مقاومت حملات راکتی و موشکی به سوی مواضع صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه داشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین حمله به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی در شمال و مرکز نوار غزه داشتند.

به گفته منابع فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی موضعی نظامی در منطقه «الواحه» در غرب شهر «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه و مواضع مقاومت فلسطین در «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند. بنا به اعلام رسانه‌های صهیونیستی، گزارش‌های اولیه حاکی از اصابت یک راکت به خیابان رامبام در شهرک سدیروت است.

المیادین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت تعداد دیگری راکت از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی پیرامون غزه شلیک کردند و سامانه پدافندی گنبد آهنین در تلاش بر آمده تا با این راکت‌ها مقابله کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار