معاون اداری وپشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از کسب رتبه برتر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این اداره کل استان خبر داد.

  سید محمد جواد شبربا معاون اداری وپشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ارزیابی‌های انجام شده از سوی تیم‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری خوزستان در خصوص عملکرد سال ۹۸، در حوزه‌های عفاف و حجاب و حقوق شهروندی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با کسب نتیجه خوب به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

او در ادامه با اشاره به ارزیابی فعالیت های حوزه برون سازمانی افزود: ارزیابی براساس فعالیت‌های حوزه‌های برنامه‌های برون سازمانی عفاف و حجاب مصوبه ۴۲۷ شورای انقلاب فرهنگی و قوانین درون سازمانی حقوق شهروندی وعفاف وحجاب ستاد مرکزی صیانت صورت گرفت.

معاون اداری وپشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: این رتبه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خدوم و زحمتکش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در جهت خدمت رسانی به مردم استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.