الحشدالشعبی عراق از پایان موفقیت آمیز عملیات فتح المبین برای پاکسازی صحرای غربی در استان الانبار خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از السومریه نیوز، گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد یک کاروان وابسته به ائتلاف بین المللی که در حال انتقال تجهیزات در استان بابل بود در معرض انفجار بمب کنار جاده ای قرار گرفت.

در بیانیه گروه اطلاع رسانی امنیتی آمده است: یک کاروان وابسته به ائتلاف بین المللی که حامل تجهیزات به واسطه یکی از شرکت های حمل و نقل عراق بود در معرض انفجار بمب کنار جاده ای در منطقه النیل استان بابل قرار گرفت.

براساس این بیانیه آسیب قابل ذکری به کاروان وارد نشده و این کاروان به مسیر خود ادامه داده است.

همچنین یک بمب کنار جاده ای در مسیر خودروی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در نزدیکی پایگاه ویکتوریا منفجر شد ولی خسارات و تلفاتی برجای نگذاشت.

در خبری دیگر، ستاد فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در استان الانبار اعلام کرد عملیات "فتح المبین" که سه روز برای پاکسازی صحرای غربی ادامه داشت با موفقیت پایان یافت.

این ستاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: با تلاش رزمندگان شجاع الحشد الشعبی و نیروی هوایی ارتش ۱۱ پناهگاه گروه تروریستی داعش منهدم و دو خودروی زرهی آن‌ها توقیف شد. همچنین دو تروریست تحت تعقیب و ۷ فرد مظنون در این عملیات بازداشت شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عملیات الحشدالشعبی برای پاکسازی مناطق مختلف از دشمن ادامه خواهد یافت و استراتژی تازه ای را برای نابودی تروریست ها در صحرای غربی الانبار دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار