نشت‌یابی ۴۰۰ هزار انشعاب گاز در استان فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس از نشت یابی ۴۰۰ هزار انشعاب گاز در ۶ ماه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی گفت: از ابتدای امسال با هدف تأمین امنیت تأسیسات و تجهیزات گازرسانی، نشت یابی ۱۳۵ هزار کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع و ۴۰۰ هزار عدد انشعاب توسط واحد بازرسی فنی این شرکت انجام شده است.

او افزود: علاوه بر نشت یابی خطوط و شبکه انشعابات شهری و روستایی، ۴۴۵ ایستگاه TBS و ۶۰ درصد ایستگاه‌های cps، میترینگ و تقلیل فشار موجود در سطح استان نیز مورد بیش از ۵۰ هزار و ۹۵۰ بازرسی هوایی و زمینی قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: مهم‌ترین هدف از نشت یابی این خطوط، جلوگیری از به وجود آمدن سوانح، بهره برداری ایمن از گاز طبیعی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس مطابق با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان سال ۲۷ هزار و ۵۸۷ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه گاز شهری و روستایی، ۷۹۷ هزار و ۶۲۹ هزار انشعاب و ۸۹۰ ایستگاه تقلیل فشار و اندازه گیری نیز با دقت مورد بازرسی و نشت یابی قرار می‌گیرد.

او با اشاره به گسترش شبکه گازرسانی در استان فارس، بر ضرورت توجه بیشتر و بازرسی دقیق‌تر از شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور اجتناب از بروز هرگونه حادثه ناگوار و انتقال مطمئن گاز به مشترکین تاکید کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار