فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ محمدرضا یاری فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب گفت:  پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی در پی رصد دوربین‌های جاده‌ای به یک دستگاه خودروی پراید سرقتی برخوردند و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی نیز به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار و توقیف آن شدند.

سرهنگ یاری با اشاره به دستگیری راننده، به سرقت ۳ دستگاه خودروی پراید اعتراف و سپس برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

جمع آوری ۲۳۷ موادفروش و معتاد متجاهر در کرمانشاه


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای شهریور تاکنون ۲۳۷ نفر از عرضه کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر و به مراجع قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

سرهنگ حسین براری اظهار داشت: از مجموع افراد دستگیر شده ۲۰۳ نفر آن‌ها معتاد و ۳۴ نفر نیز عرضه کننده مواد مخدر بوده اند.

او ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده کشف حدود ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر بوده است.

سرهنگ براری بیان کرد: پلمب ۶ واحد عرضه کننده مواد مخدر و قلیان در کنار جمع آوری ۷۵ عدد قلیان از دیگر اقداماتی بود که از سوی پلیس کرمانشاه اجرا شد.


کشف ۳۰ فقره سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی کرمانشاه  از کشف ۳۰ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: عمده آن‌ها در حوزه معابر و اماکن، اماکن خصوصی و منزل بوده است.

او یادآوری کرد: در این مدت همچنین ۱۰ نفر سارق دستگیر و برای صدور احکام لازم خبر داد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.