مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه صنایع تبدیلی محصولات گیاهی شامل ادویه و انواع پودرها به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به منظور بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی زیر بخش صنایع تبدیلی استان  از مجتمع صنایع بسته بندی بالاوی بازدید شد.

کریمی با بیان اینکه صنایع تبدیلی کشاورزی استان کرمانشاه در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: این واحد صنفی توانسته  بخش مهمی از بازار محصولات بسته بندی شده از قبیل انواع ادویه شامل دارچین، حبوبات، زعفران، هل، انواع پودر‌های گیاهی را به خود اختصاص دهد.

او  با بیان اینکه مدیران این شرکت تصمیم به اجرای طرح توسعه در یک واحد جدید و با محصولات بیشتر را در برنامه دارند گفت: این واحد هم در زمینه فرآوری و بسته بندی فعال خواهد بود و تامین اعتبار آن انجام و با همکاری بانک کشاورزی به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


او افزود: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از سودمندترین ارتباطات بین دو بخش صنعت و کشاورزی است که زمینه مناسب برای توسعه بخش کشاورزی را فراهم می کند و به افزایش تولیدات، بهره وری، ایجاد فرصت­ های شغلی، تامین نیازهای اساسی، پیوند با دیگر بخش ­های اقتصادی منجر می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.