مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ما بر این باوریم که همکاری هنرمندان استان با صدا و سیما، ضمن ارج نهادن به هنر این عزیزان، باعث ارتقای کمی و کیفی تولیدات شبکه استانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این دیدار با اشاره به ظرفیت خوب این مجموعه، گفت: شبکه استانی اشراق که بعنوان دومین شبکه استانی پرمخاطب اعلام شده، دارای ظرفیت‌های بزرگی برای استفاده از پتانسیل‌های موجود در بسیج هنرمندان است، ولی باید سازوکار‌هایی برای این موضوع اندیشیده شود.

 لطیفی با بیان اینکه بسیج در همه سطوح دارای سرمایه‌های ارزشمندی است، افزود: حمایت و تعامل با بسیج و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این نهاد ارزشی همواره جزو اولویت‌های رسانه استانی بوده و هست.

او در ادامه به وجود هنرمندان متعهد و متخصص در استان اشاره کرده و گفت: ما بر این باوریم که همکاری هنرمندان استان با صدا و سیما، ضمن ارج نهادن به هنر این عزیزان، باعث ارتقای کمی و کیفی تولیدات شبکه استانی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان هم در این دیدار ضمن تقدیر از تعامل و همکاری رسانه استانی با این سازمان گفت: اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سرعت بخشیدن به روند اسلامی شدن جامعه هنری، همکاری نظاممند صاحب نظران بسیجی در بسیج هنرمندان از اهداف اصلی این سازمان می‌باشد.

 موسوی هدف از تشکیل سازمان بسیج هنرمندان را استفاده از هنر و ادب در مسیر اعتلای اهداف انقلاب اسلامی و پرورش هنرمندان انقلابی و استفاده مناسب از ظرفیت هنر عنوان کرد.

او به عضویت بیش از ۲۴۰۰ نفر از هنرمندان استانی در این سازمان اشاره کردو گفت: جذب بیش از پیش هنرمندان جهت خلق آثار ارزشی و سوق دادن آنان به این سو از اولویت‌های سازمان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.