رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میدان توحید کرج برگزار خواهد شد.

میدان توحید کرج میعادگاه تجمع ضداستکباری ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز ظهر امروز در نشست  خبری به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان گفت: طی ۶ ماه آینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سه عنوان برنامه را در قالب بزرگداشت ۱۳ آبان، ۹ دی و ایام الله دهه فجر به صورت منسجم برگزار خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز  با بیان این که این برنامه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید با برنامه ریزی و بدون نقص برگزار شود، افزود: برای برگزاری باشکوه این برنامه‌ها این جلسه شکل گرفت تا با تبادل نظر و همفکری بتوانیم به رسالت خود جامه عمل بپوشانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحی‌یزدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: مراسم ۱۳ آبان، گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) مصادف شده است که به دلیل توهین اخیر به ساحت نبی گرامی اسلام (ص) باید با شکوه دوچندان و البته با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود.

او با بیان این که در حال حاضر به علت شرایط به وجود آمده در میدان جمهوری اسلامی کرج، این مراسم در میدان توحید برگزار می‌شود، افزود: میدان جمهوری به لحاظ وضعیت جغرافیایی و دارا بودن دو بلوار پاسخگوی حجم زیاد جمعیت مردم بود اما متأسفانه امکان برگزاری راهپیمایی در این میدان و بلوار وجود ندارد.

انتهای پیام / ر.ن 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.