سرمست گفت:ارتباط تنگاتنگ واحد‌های تولیدی با صنایع مکمل استانی و فرااستانی،از نیاز‌های مهم صنعتی قم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست پس از بازدید از چهار واحد تولیدی در ناحیه صنعتی سیرو در بخش کهک گفت: در ادامه بازدید‌های ایام سه‌شنبه از واحد‌های تولیدی در سطح استان قم، امروز در ناحیه صنعتی سیرو که قطب صنایع غذایی در قم به شمار می‌رود به‌صورت میدانی حضور پیدا کردیم.

استاندار قم افزود: مشکلات این واحد‌ها بسیار متفاوت است، برخی دارای مشکلات تأمین مالی بوده که قرار شد برای این واحد‌های تولید مواد غذایی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تسهیلاتی اعطا شود.

هشدار رئیس اتاق بازرگانی البرز: احتمال خروج تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی از استان به دلیل عدم اجرای مصوبه دولت وجود دارد.

سرمست عنوان کرد: ارتباط تنگاتنگ واحد‌های تولیدی با صنایع مکمل استانی و فرااستانی، یکی از نیاز‌های مهم صنعتی قم است و تعدادی از تولیدکنندگان مواد غذایی در قم خواستار هم‌افزایی در جهت شکوفایی صنعت در سطح استان هستند.

استاندار قم با بیان اینکه بعضی واحد‌ها نیز با مشکلات توسعه در واگذاری زمین مواجه هستند تصریح کرد: بنا شد مساعدت‌های لازم اتخاذ شود و واگذاری زمین در طرح توسعه واحد‌های صنعتی با پیمودن مراحل قانونی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار