فرماندار تفتان گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به دلیل شکل گیری اتحاد، انسجام و همدلی و قرار گرفتن در مسیر دفاع از ارزش‌ها و مرز‌های میهن عرصه نمایش غرور و عزت ملی ایرانیان از هر قوم و مذهب بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبا برنایی بجد فرماندار تفتان در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تفتان گفت: عزت، سربلندی و دستاورد‌های نظام اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان و رزمندگان سلحشور ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس هستیم.

او بیان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جبهه‌های شرق و غرب با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران بسیج شدند، اما به یاری پروردگار متعال، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و شهید پرور کشورمان شاهد شکست دشمنان در این جنگ نابرابر بودیم.

فرماندار تفتان گفت: نسل‌های جدید کشور نیز ادامه دهنده راه شهیدان بوده و با اقتدار از حریم اسلام و میهن دفاع می‌کنند.

او ادامه داد: کمیته‌های مختلف خدماتی، فرهنگی، امنیتی، اجتماعی، شهدا و ایثارگران، بسیج و نیرو‌های مسلح در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تفتان فعال شده‌اند.

برنایی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی یادواره شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار